Жіночий блог
Блог > Коментарі до замітки

Прокляття сильної жінки

Якось один мій кавалер виніс мені невеселий вирок: "Ти заміж ніколи не вийдеш - тобі від чоловіка нічого не треба: ти добре заробляєш, ти маєш власне житло і ти чудово можеш дати собі ради!" "Чому? Треба! Я хочу кохання!,- відповла я." "Воно то так, тільки от для заміжжя цього недостатньо..."

 Я – класичний та сумний приклад сильної жінки. Так склалося життя: я була привчена завжди розраховувати тільки на себе, з дитинства навчена бути незалежною і не показувати власну слабкість. В існування моїх слабостей ніхто просто не вірив, а я потай заздрила своїй хворобливій молодшій сестрі: їй вистачало просто розплакатися аби змусити батьків бігати навколо неї та виконувати всі забаганки. Я не могла собі дозволити таке нещире маніпулювання близькими, я й зараз не вмію плакати, роблю це рідко і не на людях. Я не вмію бути слабкою, а значить, я не вмію бути жінкою.

 Я спортивна: я бігаю, добре плаваю і навіть маю пояс з теквондо. Я маю вчений ступінь і свого часу мала непогані перспективи розвитку, як дослідник та викладач. Я незалежна – маю фах і заробляю достатньо. Я не зупиняюсь – я ставлю собі нові цілі та намагаюся їх досягти, тому зараз я на іншому континенті, опановую ще одну професію.

А тепер скажіть: який чоловік може витримати поруч таку жінку???  Кому вона потрібна? Питання, що поставила в своєму блозі letmebe http://letmebe.blox.ua/2011/07/Komu-potribna-silna-zhinka.html абсолютно доречне. Більшість чоловіків бажають почуватися сильними та розумними. Конкуренти їм у цьому не потрібні. Звичайно, є й такі, що можуть віддати пальму першості і  почуватися при цьому більш-менш комфортно.

Але постає друге питання: чи захоче сильна жінка мати поруч себе звичайного такого чоловічка, нічим не примітного, з пивним пузянькою та без особливих інтелектуальних прагнень????  Ага!!! Певно, що ні. Ми ж шукаємо суперменів, таких, щоб поруч з ними почуватися слабкою, беззахисною і тендітною. А суперменів на всіх не вистачає!!! Упс! Невдачка спіткала... І навіть якщо раптом знаходиш такого собі суперменістого чувачка, то не факт, що він захоче бути з тобою...

Був у мене один шикарний кавалер - сама собі заздрила - але я його зустріла у складний момент його життя, він натоді сидів на антидепресантах. Витягла його з того стану коханням та щирим ставленням, а згодом він сказав: «Я не можу бути з тобою, бо ти бачила мене слабким!!!» Звісно, то була не головна причина розриву, але ж він дійсно так вважав! Чувак був беззаперечно класним, але якщо навіть він не зміг, то що казати про пересічних представників сильної статі?!

Що робити? Для себе я обрала стратегію замовчування: намагаюся без особливої потреби не демонструвати зайвий раз власні сильні сторони, а зараз я ще й вчуся бути слабкою! Страшенно важка наука виявляється... Я почала дозволяти чоловікам піклуватися про себе. І зрозуміла, що мені саме цього не вистачало: не егоїстичного та самозакоханого супермена, а звичайного чоловіка, який оточить мене теплом та турботою!

Дайте чоловікові можливість почуватися сильним і він вам віддячить! Я дуже довго йшла до цього висновку і дуже багато набила собі синців аби зрозуміти таку просту істину: сила жінки – в її слабкості...

четвер, 25.08.2011, liolia
Коментарі
Гість: Hanele, 198.red-88-23-252.staticip.rima-tde.net
2011/08/25 16:17:46
Леля! Просто нужно позволить, чтобы о тебе заботились. И дело не в том, что умная, сильная, независимая... Нам не нужны все супермены, нам нужен один. А мужчина, уважающий себя, умный, интересный и т.п., гордится такой своей половинкой. Это не конкуренция. Самодостаточный и уверенный в себе человек не хочет конкурировать со своей женщиной, он гордится ею. В паре каждый должен быть независимым, уважать пространство другого. Когда два независимых человека вместе, они любят друг друга по-настоящему. Любовь не состоит в зависимости (я - слабая, и ты должен меня защищать). Любовь - это когда два супер партнера усиляют один другого, развиваются вместе, доверяют друг другe. Согласна с тобой в том, что нужно уметь быть слабой, когда тебе плохо. И просить о поддержке, и плакать, когда хочется. И лучше всего быть самой собой. Я если мужчине не нужна такая женщина, ну его ко всем чертям: значит, это не твой мужчина. А твой мужчина всегда будет рядом с тобой. Muakis :-)
-
2011/08/25 23:42:51
2 Hanele. Коли ми молоді та недосвічені, ми шукаємо собі партнера, який був би схожий на нас: підсвідомо ми шукаємо своє власне відображення, своє "суперего". Але з роками приходить розуміння того, що людина, яка має бути поруч, необв"язково має бути такою як ти, вона має доповнювати тебе, розвиваючи твої "непрофільні" якості та пом"якшуючи твої недоліки (навіть якщо ти вважаєш, що у тебе немає недоліків:) Заповнюючи той простір, який досі пустував у твоєму житті. При цьому, звісно, ця людина має ділити з тобою основні життєві принципи.
Буде час та натхнення- подивись дуалізацію. Ти - Наполеон, а твій дуал- Бальзак! Звісно- це лише теорія, яку важко звіснити на практиці!

www.socionika.info/sovmestimost.html
-
Гість: троф14ка, ip-188-230-53-69.airbites.net.ua
2011/09/14 00:08:19
ой, дівчата, головне, що ми собі це все просто вигадуємо, чоловіки, насправді, нас такими не вважають - вони просто заздрять нашим успіхам і нашій витривалості....від стародавніх часів нічого не змінилося - жінка як переносила всі труднощі і допомагала чоловікові зібратися в складних ситуаціях, так і переносить і допомагає, просто все інтерпретувалося в сучасність - нам ще й дали право заробляти гроші. І хоч жінка для досягнення тих самих цілей мусить перегризти значно більше граніту та перенести значно більше стресів, ніж чоловік,але все залишилося таким самим.Читаємо в книжках - помер хтось з родини - жінка в шоковому і зривному стані опановує себе - стоїть і готує поминальний обід, а чоловік ходить з кутка в куток і кличе сусідок;посадити картоплю - відірве тебе від дитини і напряже розприділити город так, шоб потім тобі було зручно полоти....не буду перераховувати всіх пунктів безпорадності широкоплечих, просто намагаюся зрозуміти, чому історія поклала на нас обов"язки від дріб"язкової хатньої роботи до прийняття остаточних рішень. А за останні століття згідно переліку вимог до чоловіка нічого не додалося, ба, навіть віднялося - коли вам востаннє подавали руку пересічні чоловіки, коли готували вам вечеряти, коли просто поступалися місцем в громадському транспорті, якшо не видно пуза вагітності чи сивини у волоссі...я завжди шукаю їм виправдання,на кшталт, а може завтра війна і воно втомлене посуне на фронт, бо не насиділося в маршрутці, а може воно стало гомосексуалістом і вже вповні відчуває себе слабкою статтю, а може йому просто соромно в сучасному суспільстві виражати свою мужність - і добре, шо вишиванку вдягло і хреститься проїжджаючи повз церкви....
Один мій знайомий каже, що я не даю себе любити, не даю за себе піклуватися, а я просто, як справжня жінка, боюся, що впаду і ніхто мені не допоможе, тому надіюся тільки на себе...від того сильнішою я не роблюся - я так само хочу жіночого щастя, люблю влаштовувати істерики, люблю відчувати себе слабкою....
простими розмовами ми нічого не вирішимо, нам потрібно народжувати ЧОЛОВІКІВ і виховувати їх ЧОЛОВІКАМИ і знову все на наші плечі))))))
-
2011/09/14 18:43:21
2 троф14ка. Дякую за коментар! Цікава ідея! Жінка приречена природою бути сильною! Таки так! Все залишилося без змін із прадавніх часів, тільки зараз ми отримуємо офіційну зарплату:) за ту частину роботи, що виконуємо поза домівкою, звісно... А чоловік так і залишається слабкою половинкою. За відсутністю війн та екстремальних ситуацій можна розлабитися і взагалі офіційно записатися в "слабку стать".
Однак, у чомусь Ваш знайомий має рацію: коли Ви сама не дасте чоловікові можливість або не змусите цього чоловіка піклуватися про Вас, сам він цього не забажає, це точно!
-
Гість: Lilly17, 105-78-203-46.pool.ukrtel.net
2011/09/18 00:57:09
Какой бы сильной ни была женщина, она ждет мужчину сильнее себя… и не для того, чтобы он ограничивал ей свободу, а для того, чтобы он дал ей право быть слабой.
))...як на мене - це дійсно правда.
-
Гість: Ганя, 31.40.206.181
2011/09/18 17:42:50
2 Lilly - таки да, мадемуазель )) так хочется побыть слабой )) правда же...
-
2011/09/19 05:03:01
Як хтось колись сказав: "Хочеш бути щасливим- будь ним!" Те саме можна сказати усім бажаючим: "Хочеш бути слабкою, будь нею!" Хоча по собі знаю, що це не так просто!
-
Гість: sania, 82.193.98.181
2012/01/02 12:56:46
Саме цікаве, що чоловіки уникають сильних жінок саме тому, що сила це саме чоловіча характеристика, а чоловіків приваблюють жіночі риси, як зовнішні так і внутрішні, нащо воно мені таке щастя, наприклад.
Ось займається жінка важкою атлетикою, штангу жме, шансів привабити чоловіка від цього в неї не прибавиться, а якщо хтось щось і буде казати, то це будуть більшою мірою лестощі, або просто для підтримки.
Чи наприклад чоловіки ж не ниють від того, що вони стали слабкі і де б їм знайти слабку жінку))) дівчатка вдумайтесь в хід ваших думок. В чомусь можна бути сильною в чомусь слабкою, але не доводи це до гіпертрофованих і спотворених форм.
Я просто читаю цей Всєлєнскій плач сильних жінок і в мене вже навіть співчуття зникає, кому співчувати, якщо вони стали сильні, вони самі здатні подолати свої труднощі, вони самі можуть підставити «мужнє плече»))) вони зовсім не схожі на жінок.
-
2012/01/02 19:37:48
Шановні сильні жінки! Те що вас хвилює, являється надзвичайно глибокою проблемою. В чому ви вважаєте себе сильними? Зараз всі грають на чоловічій стороні:бізнес, кар"єра, фізична сила і т.д. Жінки в цьому догнали і перегнали чоловіків. Але ж сила жінки не в її слабкості, а в її жіночій силі. Сучасна жінка і гадки не має про власну, жіночу силу, яка є протилежністю грубої чоловічої сили. Ця сила жінки завжди була відома під назвою Любов. Яка сучасна жінка здатна на Любов? Хто її цьому вчить? Читайте блог "Тайна долгожительства разгадана"
-
2012/01/02 23:32:44
2 Sania. На своє виправдання мушу відзначити, що я ніколи не ХОТІЛА бути сильною жінкою, я просто такою народилася... Як моя рідна сестра народилася жіночною та вразливою. Се ля ві. Та й в житті було значно простіше покладатися на саму себе, аніж шукати сильне плече... Ось це вже дурнна звичка, яку тяжко викоринити... Такий Вам мій всєлєнскій плач...
2 Petr.mokrosnop1. Згодна на 100%, тільки треба в собі оту жіночу силу виплекати і мати велику мудрість нею користуватися. Але не забувайте, Любов передбачає щирість почуттів, а сила жінки інколи є просто вмінням маніпулювати чоловіками. Не переплутайте!!!!!
-
2012/01/03 09:29:56
Зрозумійте мене вірно: Любов - сила жінки!!!. Чоловіком дійсно можна маніпулювати. Часто чоловіки навіть самі йдуть на це. Але нема такого чоловіка, який би "нюхом" не відрізняв жіночу Любов і жіночу підлість. Саме тому чоловіки і не тримаються жінок які не живуть в Любові, а граються в неї. Якщо ж жінка живе в Любові, тільки останній мерзотник може її залишити. Але ж у жінки є вибір і вона може просто не звязуватись з мерзотниками.
Ваша "сильність" від природи, не є перешкодою для життя в Любові. Навпаки, саме такі жінки як ви і можуть досягти успіху в Любові. Життя одне, Дані вам Богом таланти потрібно використати за призначенням
-
2012/01/03 15:13:07
2 petr.mokrosnop1. Я з Вами абсолютно згодна, сила жінки- не перешкода Любові. Але мені здається, що Ви ідеаліст... Звісно, жіноча любов може створювати дива та надихати чоловіків на великі вчинки і здобуття. Згодна. Але оберніться, подивіться навколо: чи багато Ви побачите ТАКОЇ любові? Отож бо! А жінок, які маніпулють чоловіками і чоловіків, які не цінують своїх жінок???? Угу... картина маслом. Поезія ідеалів та проза життя....
ПС. При цьому я абсолютно підтримую все Ваші думки!
-
Гість: Петро, 46.247.192.161
2012/01/03 17:19:30
А хто ж від цього вигррає? Чоловіки мруть як мухи в дусті, жінки ревуть білугами за втраченими роками та продовжують клясти цих клятих чоловіків: в одному із коментарів до вашої замітки жінка назвала чоловіків "воно". Але ж чоловіки катастрофічно втрачають цікавість до жінок не тому що чоловіки стали іншими, а тому що жінки катастрофічно втрачають жіночність. То кого потрібно назвати "воно"?
-
2012/01/04 16:00:24
Петрові.
Мій знайомий про це сказав так: "Чоловіки шукають ЖІНКУ, яка вже не існує, а жінки шукають ЧОЛОВІКА, який ще не існує!"
Жінка дійсно конкурує з чоловіками на рівних і втрачає жіночність, але, на жаль, власне на жіночності далеко не заїдеш!!!
До речі, я особисто дивлюся на це ще ширше- зараз, у цьому земному втіленні, я - жінка, але душа моя статі не має!!! І мені б жилося значно комфортніше в чоловічому тілі, але наразі бути жінкою - мій нагальний урок і його треба засвоїти.
-
2012/01/05 08:47:27
Щоб бути справжнім чоловіком, необхідно йти на великі жертви все своє життя. Жінкам це важко зрозуміти так як у них не висить над головою "домоклів меч" імпотенції. Саме тому жінки і не розуміють чоловіків, які часто йдуть на надзвичайні кроки. Якби ви були фізиологічно чоловіком, вам би не здавалось життя чоловіків таким легким. І, можливо, ви б не були такою успішною
-
2012/01/05 14:07:13
Петрові.
Ви що дійсно думаєте, що чоловіки ідуть на більші жертви ніж жінки???? Не згодна: аби бути успішною, жінці доводиться докладати значно більше зусиль, ніж чоловікові. Тут вам і загальна уява про жінку, як про менш розумну істоту (елементарна статистика керівних посад), і різниця зарплат (також статистика), і сприйняття жінки як матері, яка не буде викладатися на 100% на роботі (хлопця 25 років скоріше візьмуть на роботу, аніж дівчину), тут вам і купа хатньої роботи прання-прибирання-діти-кухня, що віднимає купу сил.... І при цьому вона ще повинна добре виглядати!!! О ні!!! Імпотенція- річ погана, але зараз є безліч дієвих засобів. Повірте, у нас власних проблем вистачає! Тут я стоятиму на своєму гранітом: існування жінки на землі значно складніше, ніж чоловіка... І якщо ми візьмемо чоловіка і жінку, що мають однаковий статус - вона для цього однозначно зробила значно більше. А! Варіант - замуж за мільйонера не рахуємо. Трампів на всіх не вистачить!
-
Гість: sania, 82.193.98.181
2012/01/05 20:02:15
Не втримався вставлю свої 5коп)))) Нєабєссудьтє

Можливо те, що жінці доводиться докладати більше зусиль пов’язане з тим, що вона наполегливо намагається опанувати чоловічі сфери діяльності «в міру», і можливо це відбувається тому, що жіночих так би мовити «соціальних форм самовираження», жінки так і не створили в достатній для них самих кількості.

І їм тепер приходиться проявляти себе в «сферах соціального самовираження» правила в яких створені чоловіками виходячи з їхньої чоловічої психічної природи. Прекрасні половинки в результаті починають формувати поведінку і психічні особливості подібні до чоловічих, та й ще й з постійним відчуттям певного дискомфорту, адже внутрішнє єство противиться цьому, що призводить до амбівалентності, перепрошую за жаргон.

Адже ніде не написано, що потрібно бути успішним у кар’єрі, досягнути успіху, визнання суспільством і т.п. Чому? Тому, що це чоловічі забави, змагання, перемоги, долання перешкод і т.п. для них це природно хочеться себе постійно випробовувати. Жінки в таких ситуаціях, мабуть в більшості своїй відчувають дискомфорт, і наскільки я розумію воліють уникати ситуації прямого суперничиства. Мені здається вони більше налаштовані на досягнення комфорту і різного роду насолод, не заперечую, що часто і марнославства, однак і це марнославство, мені так здається, є результатом, не можливості досягнення комфорту, і виступає так би мовити підміною цьому. Тому вони грають в чоловічі ігри і за чоловічими правилами, а там природа жінки себе ніколи не зможе проявити. На виході будуть усілякого роду Залізні Леді(Маргерет Тетчер) і т.п.

Далеко ходити не треба, варто лише почитати автобіографії відомих, жінок які присвятили своє життя кар’єрі, багато з них і не приховують своєї не щасливої долі в особистому житті, багато з них вже навіть претензій до чоловіків не мають, однак життя минуло і нічого не зміниш. Чоловіків з цими проблема майже нема, вони все життя можуть присвячувати кар’єрі і на ісході, бути задоволеним своїм особистим життям, немаючи наприклад навіть сімї.

-
2012/01/06 03:42:37
2 sania. Вдячна за 5 копійок...
Жінки, які йдуть чоловічою стежкою майже завжди нещасна, адже поряд з такою жінкою навряд чи може чоловік. Нормальний чоловік. Але щастя для кожного своє! Може, хтось і був з них щасливий... Однак часто "жіноче щастя" відрізняється від "загальнолюдського" і кар"єра якраз не входить до його скадових...
-
Гість: Петро, 46.247.219.236
2012/01/06 05:36:32
Проблема, яку ми обговорюємо, надзвичайно складна: не все залежить від нас. Природа наділила людину багатьма якостями. Чи могла вона не потурбуватися про захиси власних інтересів? От вона і створила капканчики. Вони надзвичайно сильні та дієві. Саме вони перетворюють все, в ніщо, якщо людина дозволяє собі відхилення від норми. Якщо ви бажаєте продовжувати обговорювати цю тему, заходьте на мій блог
-
2012/01/09 16:30:34
Петрові. Ми взагалі з Вами обговорюємо вічну проблему- взаємодія чоловіка та жінки:) Просто зараз вона набула сучасної специфіки: жінки стають сильними.
Дякую за запрошення, як тільки з"явиться трохи вільного часу обов"язково зайду на Ваш блог!!!!
-
Гість: Петро, 46.247.207.147
2012/01/10 11:16:23
Жаль що ви образились!
Ви влучно назвали явище, про яке йдеться в замітці, прокляттям сильної жінки. Воно являється таким же прокляттям і для "сильних" чоловіків. То чи сила і прокляття не являються двома сторонами однієї медалі??? Ала ж це не справжня сила, а лише її марево. Якщо вас це влаштовує, то мій блог для вас буде не цікавим
-
2012/01/10 18:09:54
Петрові. Чого Ви подумали, що я образилася? Навпаки, я обожнюю сперечатися і разом народжувати істину:) Тим більше, що наші точки зору не такі вже кардинально протилежні. З Вами дуже приємно вести діалог! Щиро...
-
2012/01/11 08:15:18
Добре! Якщо так, то давайте спробуємо розібратися в ситуації.
Сильна жінка і сильний чоловік, це досить ускладнені для розуміння поняття. Сильна дівчинка і хлопчик - більш зрозуміло. Але для дорослих більше підходить визначення "успішна жінка і успішний чоловік". Базою успіху може бути сильність в дитинстві (ваш приклад). Але існує ще і ціна успіху. Яка вона? Чи варто платити цю ціну за успіх. Якщо це Любов, то платити таку ціну не варто ні за який успіх. Саме ця плата за успіх і являється прокляттям як успішних жінок, так і успішних чоловіків. Прочитайте хоча б афоризми про Любов в моєму блозі
-
2012/01/11 11:20:51
Те що сила жінки в її слабкості, я згідна. Та вважаю, якщо жінка сильна особистість, то прикидатись слабкою не дуже гарний вихід. Все одно характер себе покаже. Краще щоб чоловік відразу знав і бачив кого обирає. Є чоловіки що визнають лише таких жінок. І по правді кажучи це ідеальна пара.
-
Гість: Петро, 46.247.208.94
2012/01/11 12:10:37
Бажаю вам успыху
-
2012/01/11 13:48:28
2Lina. Я також згодна, що силу жінка вою приховати не може, все таємне рано чи пізно стане відомими. І дійсно є чоловіки, що визнають лише таких жінок! І слава Богу!:) Просто я бачу проблему в іншому: бути разом з такою жінкою може бути або абсолютно впевнений у собі чоловік, або, навпаки, абсолютно невпевнений, якому потрібна її підтримка. У першому випадки їй буде потрібна мудрість, а у другому - ніжність.
Петрові. Любов - велика сила! І сильна жінка, як і слабка, здатна КОХАТИ! Інколи навіть більше, ніж слабка жінка. Тому, що її кохання - незалежне! Вона кохає просто так! А не тому, що їй від чоловіка щось потрібно... Успішність- не завжди міра сили... Ви можете бути сильним, але необов"язково успішним. Думаю, що сила- це не фізичне, а духовне поняття. Вміння будувати власне життя (у кожного своя доля і не у всіх вона успішна) і витримувати всі негаразди.
-
Гість: Петро, 46.247.193.123
2012/01/11 17:21:29
З вами важко спорити, тому що ві користуєтесь поняттям "сильна жінка", у якого просто не існує однозначного тлумачення. Жодна жінка, як і кожен чоловік мають бути сильними. просто сили ці різні. Якщо це так, то це зближує людей (різні заряди притягуються один до одного). Якщо вони однакові, це відштовхує людей. Згадайте: "Два ведмедя в одній барлозі не вживуться. Розділіть поняття "сильна жінка" на однозначні: успішна, незалежна, творча, тендітна, гарно вихована і т.д. Все це - прикмети сили жінки. І це прекрасно